Dovolená na kole

18. srpna 2007 v 18:00
Přendáno ze starých stránek!!!
Psáno:29.7.2007
Ahooooj!
Jsem zase zpátky po týdení dovolené.
Asi bych se s vámi měla podelit :-) Vyrazily jsme v pondělí po deváté hodině,ale ne autem,ale na kole jeli jsme do Olbramkostela takže 44km.Prvně jsem si myslela že to nebude tak hrozné,ale když jsme jeli několikáty kopec tak jsem byla v koncích.V Jaroměřicích jsme si dali malou přestávku takže jsem si trochu odpočla.Potom jsme pokračovali a byla to fuška.Některé kopce jsem už musela jít po nohách :-).Kolem druhé jsme asi dorazili nevím přesně protože celý den jsem nevěděla kolik je hodin.Dorazili jsme a odpočívali jsme.Strejda s Filípkem už tam byli,protože jeli autem :-(.Po chvilce jsme se šli někam podívat kde bychom si dali oběd.Nakonec jsme se vrátili do kempu a jedli v té hospůdce.Potom už jsme byli u chaty a hráli fotbal a kuželky.
Druhý den jsme jeli do Znojma-autem :-)).Šli jsme se podívat na věž a na hrad.Teta,strejda a Filípek šli někam jinam,protože už tam byli.Ve dvanáct jsme odjeli zpátky na chatu a jedli jsme kapra.
Třetí den jsme byli na procházce a jeli jsme do Znojma nakoupit-na kole.Tento den to na kole šlo,ale zjistili jsme že mám špatný ventilek a tak teta a strejda jeli do chaty a strejda se vrátil v autě a odvezl mě.Ventilek jsme vyměnili od Filípkova kola.
Čtvrtý den jsme jeli na Vranov-na kole,ale spletli jsme cestu tak jsme jeli na Bítov.Zašli jsme si na prohlídku a vyrazili zpátky,ale jenom my s taťkem,protože já už bych to nezvládla.No jo nejsem trénovaná.Předtím jsme se ještě stavili na oběd a zjistili jsme že kolo stále uniká,ale bylo to lepší než včera.Dojeli jsme a odpočívali jsme.
Patý den jsme jeli zase do Znojmo koupit novou duši do kola a ještě jsme si zašli do podzemí.Na chatě jsme vyměnili dušu a objevili jsme malou dírečku.Potom už jsme byli doma a na procházce a teta my půjčila mini počítač.
Šestý den:Zbalili jsme se a odjeli na kolech domů.Teda jenom já s tátou.Teta,strejda a Filípek zůstávají ještě týden,ale jedli ještě pro kluky na tábor.O půl desáte jsme popadlï kola a vyrazili.To byla tíha.V Jaroměřicíh jsme si dali oběd.Odpočinuli si a jeli dál.Už to nebylo tak hrozné.Nějak jsem to zvládla ani nevím jak a jaktože zrovna já.Zdá se že jsem měla mnohem více energie než v pondělí.Domů jsme šťastně dorazili.Vybalili si a pustili se do úklidu všech těch věcí a taky jsme šupli do vany :-)
Tak a za týden už se vracím domů do Hrotovic to to letí.....

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.